نرم افزار های ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی هزینه نیست ، سرمایه گذاری است.

پخش ویدیو

نرم افزار های تخصصی فراوانی برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی مورد استفاده برترین استودیوهای تبلیغاتی ایران قرار میگیرند, نرم افزارهای برای انیمیشنهای سه بعدی, دو بعدی, مونتاژ, صداگذاری, صداسازی و جلوه های ویژه

برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش انواع تیزر تبلیغاتی برروی دکمه ی

کلیک نمائید

معرفی معروفترین نرم افزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی

 

در ساخت تیزر تبلیغاتی از نرم افزارهای بسیار زیادی استفاده می شود که اکثر این نرم افزارها در زیر مجموعه نرم افزارهای ادیت ، تدوین و جلوه های ویژه می باشد.

ساخت تیزر تبلیغاتی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که در نهایت خروجی آن با توجه به نرم افزارهای مخصوص و خاصی که  در حال حاضر در اختیار اکثر مردم می باشد بستگی دارد.

نرم افزار های زیر از جمله نرم افزار های بسیار پرکاربرد در این زمینه هستند که توسط شرکت ادوبی ارائه شده است:

  1. ادوبی پریمیر
  2.  ادوبی افتر افکت
  3. ادوبی کاراکتر انیماتور
  4. ادوبی انیماتور
  5. ….

و از جمله نرم افزارهای سه بعدی در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی که توسط  شرکت اتودسک ارائه شده است:

  1. تری دی مکس
  2. مایا
  3. فیوژن
  4. ….

و همچنین نرم افزار cinema 4d که رابط بسیار خوبی با نرم افزار های ادوبی افتر افکت دارد.

آموزش و یادگیری اکثر این نرم افزارها به مدت زمان زیادی نیاز دارد ولی در زیر به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

نرم افزار ادوبی پریمیر (Adobe Premiere)

 

نرم افزار ادوبی پریمیر

به راحتی می توان هر ویدیو با هر فرمتی را وارد نرم افزار پریمیر کرد و با تنظیمات و ابزارهای فراوان آن را ویرایش کرد. نرم افزار از همان قانون معروف لایه ها استفاده می کند و با داشتن انواع متن ها و انیمیشن ها این امکان را فراهم می سازد که با تنظیمات و ابزارهای بسیار قدرتمندی که در اختیار دارد به حالت های دلخواه تنظیم و ویرایش یک ویدیو را برعهده گرفت.

همچنین با در اختیار گذاشتن خروجی ها با فرمت های متفاوت این خروجی ها را میتوان بر روی اکثر دستگاههای هوشمند مانند گوشی های موبایل دی وی دی پلیرها و غیره پخش کرد.

نرم افزار ادوبی پریمیر تنظیمات فراوان و ابزارهای زیادی جهت ویرایش ویدیو دارد و هر جا که برای ویرایش رنگ و صدا و تصویر نیاز به ابزارهای بیشتری باشد به دلیل هماهنگی کامل و فوق العاده با دیگر نرم افزار های ساخت شرکت ادوبی مانند ادوبی افتر افکت ،  اودیشن ،  مدیا انکودر و فتوشاپ میتوان همزمان از دیگر نرم افزارها در یک محیط کاربری استفاده کرد.

از جمله ویژگی های خاص و برتر نرم افزار پریمیر ، قدرت بالای ویرایش با رزولوشن بالا و ویرایش های فوق العاده صدا و همچنین محیط لومیتری کالر که شما را قادر می‌سازد همانند فتوشاپ تنظیمات فوق العاده رنگ را روی ویدیو خود مستقیماً و در خود نرم افزار انجام دهید. تنظیمات بسیار ساده و خوب پرده سبز یا کروماکی نیز این نرم افزار را به یک نرم افزار کاربردی و محبوب و فوق العاده تبدیل کرده است.

از دیگر ویژگی های بسیار عالی نرم افزار پریمیر پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیویی می باشد. که با وجود این کاربران دیگر نیاز به تبدیل فرمت ها با نرم افزارهای کانورتر نخواهند داشت.

همچنین به راحتی میتوان فیلم ها و ویدیوهای گرفته شده توسط گوشی های موبایل و همچنین دوربین های دی اس ال آر را مستقیماً وارد این نرم افزار کرد.

این نرم افزار با پشتیبانی از فایل های raw که کیفیت بسیار بالایی در تصویر دارند این امکان را فراهم می سازد که از دیگر دوربین های معروف مانند بلک مجیک و همچنین red و الکسا در این نرم افزار استفاده کرد.

نرم افزار ادوبی پریمیر تقریبا می تواند هر کاری که شما به عنوان یک کاربر نیاز به ویرایش یک ویدیوی حرفه‌ای را دارید با هماهنگی و همزمانی با دیگر محصولات ادوبی انجام دهد.

 

نرم افزار ادوبی افتر افکت (Adobe After Effects)

 

نرم افزار ادوبی افتر افکت

نرم افزار ساخت تیزر تبلیغاتی

نرم افزار پرکاربرد با امکانات بسیار زیاد باور نکردنی در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی که مخصوص افکت گذاری و همچنین جلوه های ویژه سینمایی بر روی ویدیو های ویرایش شده می باشد.

این نرم افزار همچنین با در اختیار گذاشتن ابزارهای بسیار مناسب برای ساخت موشن گرافیک و جلوه های ویژه دو بعدی و سه بعدی شهرت فراوانی دارد.  هماهنگی این نرم افزار با دیگر نرم افزارهای شرکت ادوبی مانند پریمیر و ادوبی انیماتور و همچنین کاراکتر انیماتور در تهیه انیمیشن های فوق العاده در زمینه ساخت تیزر ها و همچنین تولید فیلم های انیمیشن به صورت دو بعدی و سه بعدی کاربرد بسیار زیادی دارد.

همچنین این نرم افزار امکانات فوق العاده و زیادی را برای ساخت جلوه های ویژه جذاب و خیره کننده که به هیچ وجه هنگام تصویربرداری از صحنه به صورت رئال نمی توان آنها را تولید کرد در اختیار ما قرار میدهد.

یکی از مهمترین کاربردهای نرم افزار افتر افکت ساخت موشن گرافیک های حرفه ای با استفاده از کاراکتر سازی در نرم افزار ایلوستریتور و رابط کاربری قوی با افتر افکت که در نهایت ساخت موشن گرافیک های حرفه ای منجر می شود را دارد.

همچنین نرم افزار افترافکت این امکان فوق العاده را برای تصحیح رنگ و همچنین نورهای صحنه که در زمان فیلمبرداری در زمینه مناسبی در تصویر قرار نگرفتند کاربرد زیادی دارد.

 

همچنین در این نرم افزار امکان ویرایش صدا در رابط کاربری اودیشن وجود دارد.

از توانایی های فوق العاده نرم افزار افترافکت می توان به ترکیب بندی لایه های تصویری از یک صحنه خاص،  استفاده از بک گراندهای مختلف،  استفاده از  ابزار پرکاربرد روتوسکوپی و ماسکینگ و همچنین حذف و یا اضافه کردن آبجکت های تصویری خاص،  استفاده از ابزار موشن ترکینگ که این امکان را می دهد که بر روی بخشی از فوتیج ها جلوه های جذاب و مختلفی را ایجاد کرد.

از جمله کارایی های بسیار ویژه در نرم افزار ادوبی افتر افکت در ساخت تیزر تبلیغاتی رابط کاربری مستقیم این نرم افزار با نرم افزار سه بعدی و حرفه ای سینما فوردی می باشد.  به طوری که اشیا و آبجکت های سه بعدی ساخته شده در نرم افزار سینما فوردی را می توان به راحتی وارد نرم افزار ادوبی افتر افکت کرد.

همچنین این نرم افزار رابط کاربری بسیار خوبی با نرم افزار مدیا انکودر برای گرفتن خروجی های مختلف را دارد.

 

نرم افزار سینما فوردی (Cinema 4D)

 

نرم افزار سینما فوردی

این نرم افزار یک نرم افزار  مدل سازی سه بعدی ، انیمیشن سازی و رندرینگ در فضای سه بعدی میباشد.

این نرم افزار همچنین قابلیت مدل سازی چند ضلعی ، نورپردازی ، متحرک سازی ، ایجاد بافت های مختلف ،  بک گراند های مختلف ،  تکسچر های متفاوت  در محیط سه بعدی را دارد.

این نرم افزار یک نرم افزار قدرتمند و کامل در تهیه اکثر آبجکت های سه بعدی و همچنین ایجاد جلوه های ویژه در انیمیشن و همچنین امکان استفاده آسان نسبت به دیگر نرم افزارهای سه بعدی و مدلینگ را دارد.

نرم افزار سینما فور دی با قابلیت داشتن شبیه سازی یکپارچه و دینامیکی و همچنین استفاده از پارامترهای مختلف در تهیه آبجکت های سه بعدی و پیچیده و با داشتن قابلیت اسکریپت نویسی به زبان پایتون تمامی این امکانات را فراهم می سازد یک تصویر سه بعدی به صورت کاملاً رئال  در اختیار ما قرار دهد.

از امکانات ویژه و پر کاربرد این نرم افزار رابط کاربری بسیار مناسب با نرم افزار ادوبی افتر افکت است.

این امکان فوق العاده برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی و همچنین فیلم های سینمایی که نیاز به جلوه های ویژه و آبجکت های سه بعدی خاص دارند را فراهم می سازد.

با ترکیب این دو نرم افزار می توان جلوه های ویژه بسیار زیبا و دیدنی شبیه سازی های یکپارچه ، کاراکترهای منحصر به فرد در پروژه های ترکیبی استفاده کرد.

قابلیت های نرم افزار سینما فوردی

تنظیمات کاربری آسان ، انتقال تصویر بر روی الگو های پس زمینه به صورت مستقیم، دستورات ساختاری فوق العاده بین نرم افزار ها ، بهره‌گیری از دستور تعیین جهت چرخش لبه ها ،قابلیت ذخیره سازی صفحات ، تراکینگ فوق العاده می باشد.

 

نرم افزار تری دی مکس (۳D Max)

 

نرم افزار تری دی مکس

از جمله نرم افزارهای سه بعدی و خاص در زمینه تهیه آبجکت های سه بعدی ، بک گراندها، کاراکترها و غیره می‌باشد.

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که با ترکیب ذوق هنری و همچنین نقاشی و ترکیب آنها به صورت سه بعدی تصاویر بسیار زیبا و جذابی را تولید کنید.

در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی این نرم افزار قابلیت های زیادی را به ما ارائه می دهد.  از جمله این قابلیت ها ساخت کاراکترهای متفاوت ، ساخت انیمیشن های مختلف ، متحرک سازی های پیچیده و زیبا ،  استفاده از تکنیک دوربین در نماهای سه بعدی و… می باشد.

در این نرم افزار برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی معمولا از مدلسازی های چند ضلعی و طراحی های باز در تکنیک های مدلسازی استفاده های زیادی می شود.  بدین منظور که در نرم افزار تری دی مکس میتوان مشخصه‌های غیر یکنواختی آبجکت ها را به بهترین شکل اجرا کرد و تصویری صاف و یکدست و بدون کوچکترین بریدگی ایجاد کرد.

نرم افزار تری دی مکس در  ساخت تیزرها به ما کمک می کند که جلوه های ویژه را بتوانیم به صورت خیلی راحت و با کیفیت خیلی خوب ارائه دهیم.

در ساخت تیزرها این نرم افزار این  قابلیت  را به ما میدهد که رابط کاربری خوبی با نرم افزار افتر افکت داشته باشیم بدین منظور که آبجکت ساخته شده در محیط تری دی مکس را  بعد از نورپردازی و مچ کردن متریال آن  با تکنیک ترکینگ در نرم افزار افتر افکت به وی دی مکس انتقال دهیم  و با استفاده از کی فرمهای نرم افزار افتر افکت از آن استفاده کنیم.

این نرم افزار برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی قابلیت استفاده از پلاگین های مختلف را دارد که از جمله کاربرد این پلاگین ها ایجاد و تولید عوامل محیطی مانند آب ، خاک و آتش را میتوان به صورت کاملا طبیعی اضافه کرد.

از دیگر قابلیت های بسیار مهم و کاربردی در نرم افزار تری دی مکس امکان رندرینگ با کیفیت بسیار بالا  وجود دارد. که این نرم‌افزار قابلیت بسیار زیادی در خروجی رندرینگ در اختیار ما قرار میدهد.

از قابلیت های رندرینگ بسیار خوب نرم افزار تری دی مکس اسکن لاین ، منتال ری و امکان اضافه کردن فاینال رندر ، رندر من ، وی ری و…. می باشد.

همچنین این نرم افزار برای تبلیغات تلویزیونی ، وله های میان برنامه ، آرم استیشن ، تیزرهای تبلیغاتی ، دموریلهای فیلم و…. کاربرد فراوانی دارد.

 

معرفی نرم افزار فیوژن (Fusion)

 

نرم افزار فیوژن

نرم افزار فیوژن یکی از زیر مجموعه های شرکت اتودسک با کاربری سه بعدی ، مدل سازی ، متحرک سازی  و همچنین ایجاد اشکال نامتجانس و ناهمگون ، مدل سازی ارگانیک و قابلیت تهیه آبجکت های سه بعدی در تهیه و ساخت تیزرهای تبلیغاتی را دارد. تفاوت این نرم افزار با نرم افزار افکت در این است که فیوژن با لایه ها کار نمیکند و بصورت خطی می باشد.

ایجاد فرم های ارگانیک و هموار و همچنین سهولت استفاده از انواع آبجکت های سه بعدی خاص در این نرم افزار فراهم شده است.

اکثر فیلم های سینمایی  که دارای جلوه های خاص و سه بعدی و همچنین تصاویر بسیار زیبا و شگرف می باشند  با استفاده از این نرم افزار تولید شدند.  مانند اکثر فیلم های هالیوود.

قابلیت های ویژه نرم افزار فیوژن

رابط کاربری آسان ، امکان کار با نماهای شناور و متحرک ، پشتیبانی از رزولوشن های بالا ، قابلیت ترکیب بندی در زمان و مکان ، مشاهده و ویرایش پروژه ها در فریم های مختلف و تایم کد های متفاوت ، پردازش عمق میدان در رنگ های اصلی و فرعی و …

نمونه کارها

ارتباط از طریق واتس اپ
ارسال