سفارش تیزر تبلیغاتی

امروز رسانه ها بخش بزرگی از تبلیغات برندهای معتبر و برندهای جدید را شامل میشود, برندهای قدیمیتر با انجام تبلیغات حرفها ی سعی بر حفظ جایگاه خود و همینطور توسعه برند خود میباشند و برندهای جدید با تبلیغات هوشمندانه سعی در به دست آوردن بخش بیشتری از بازار و توجه مخاطبان دارند.

مجموعه ها با سفارش تیزرهای تبلیغاتی ویدئویی میتوانند به ساده ترین شکل ممکن بیشترین تاثیر را در مخاطبان خود داشته باشند.

تیزر تبلیغاتی تلویزیونی

تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی به دلیل گستردگی مخاطبان شبکه های تلویزیونی میتوانند یکی از گزینه های مجموعه های پیشرو برای انتقال گسترده پیام به مخاطبان داشته باشد.

تیزرهای تبلیغاتی فضای مجازی

فضای مجازی روز به روز مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب میکند و از همین رو بستر مناسبی برای تولید انواع ویدئوهای تبلیغاتی انیمیشنی, موشن گرافی و تبلیغات ویدئویی رئال میباشد.

چگونه سفارش تیزر تبلیغاتی را انجام بدهیم:

تیزر تبلیغاتی حرفه ای میتواند ترکیبی یک یا چندین تکنیم مختلف تصویر برداری صنعتی, سینمایی, پرده سبز و همینطور انیمیشنهای دو بعدی, سه بعدی و موشن گرافی و جلوه های ویژه باشد.  هر یک از این تکنیکها جزئیات و زیرشاخه های مختلف مربوط به خود را دارا میباشد که نیاز به انتخاب استراتژی مناسب و ترکیبی از بهتری سناریو, سخت افزار و نرم افزار, تکنیک, صدا پیشه و بازیگر میباشد. قیمت موشن گرافیک به عوامل مختلفی بستگی دارد که با استراتژی و برنامه ریزی درست میتواند تاثیر بسزایی در پیشرفت فعالیتهای شما داشته باشد, به همین دلیل مشاوره و همکاری با یک مجموعه با تجربه در این زمینه میتواند بخش زیادی از نگرانی ما را برای تولید یک محصول با کیفیت در شان مجموعه ی خود را کاهش دهد و با استفاده از علم روز جهان به هرچه بیشتر شدن راندمان کمپین تبلیغاتی ما کمک مند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
ارسال