بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

این که قرار است شما از یک بازی ورزشی مثل بسکتبال عکاسی نمایید باید بهترین دوربین های عکاسی ورزشی در اختیار داشته باشید . بهترین دوربین برای عکاسی ورزشی ، یعنی دوربینی که از سرعت عمل بالایی برخوردار است و همچنین سیستم انعطاف پذیری برای تعویض لنز خوبی داشته باشد . معمولا دوربین هایی با سنسور بزرگ تر برای این سبک عکاسی ترجیح داده می شوند . بهتر است خود دوربین جمع و جور و سبک باشد . در مقاله زیر ده نمونه از بهترین دوربین های طراحی شده برای عکاسی ورزشی را معرفی می کنیم . این دوربین ها از نظر ظاهری دوربین های کوچک با سنسورهای بزرگ هستند . قابلیت تعویض لنز را نیز دارند و تکنولوژی به کار رفته در آن ها برای ثبت تصاویر ورزشی عالی است .

Canon EOS- D X mark all DSLR

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

این دوربین یکی از جدیدترین مدل های دوربین کانن است . این دوربین ۲۰٫۲ مگاپیکسلی دارای سنسور فول فریم cmos پردازنده دو گانه DIGIC 6 و سیستم فوکوس خودکار با تراکم ۶۱ نقطه را داراست . دارای نقطه مرکزی با حساسیت ۳EV می باشد. این دوربین از آلیاژ منیزیم با دوام به شکل کاملا حرفه ای طراحی شده است . توانایی ثبت ۱۶ فریم در ثانیه و ثبت ۱۴ فریم در ثانیه همزمان با کارکرد سیستم منظره یاب را دارد . توانایی ضبط ۱۷۰ فایل خام هنگام استفاده از یک کارت حافظه محدود را دارد . ایزو دوربین دارای محدودی گسترده ۵۰ تا ۴۰۹۶۰۰ است که نشان از توانایی دوربین برای عکاسی زیر حداقل نور است . به علاوه این که می توان بدون نگرانی از این دوربین در شرایط آب و هوایی پر از گرد و غبار استفاده نمود . همچنین دوربین امکان ضبط ویدیو با رزولوشن K4 با سرعت ۶۰ فریم و ۱۰۸۰P  با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه برای پخش آهسته فراهم می کند . دارای GPS  برای نشان دادن موقعیت جغرافیایی و WI-FI  برای اشتراک گذاری عکس ها است .

DSLR 5D Nikon

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

این دوربین ۲۰٫۸ مگاپیکسلی دارای سنسور فول فریم که با ثبت ۱۴ فریم در ثانیه و تمرکز بر روی سوژه برای عکاسی ورزشی بسیار مناسب است . این دوربین دارای سیستم فوکوس در نور کم نیز است . توانایی ثبت ۱۲ فریم در ثانیه را در زمان فوکوس دارد . محدوده ایزو دوربین ۱۰۰ تا ۱۰۲۴۰۰ است . قابلیت ضبط ویدیو ۴K همچنین متصل به سیستم WIFI است .

۵۰۰D Nikon DSLR

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

این دوربین ۲۰٫۹ مگاپیکسلی دارای سنسور فول فریم ، دارای فوکوس خودکار با تراکم ۱۵۳ نقطه است . دارای سرعت عکس برداری پی در پی ۱۰ فریم در ثانیه تا حداکثر ۲۰۰ فریم است . محدوده حساسیت ایزو دوربین ۱۰۰ تا ۵۱۲۰۰ است . همچنین دارای ضبط ویدیویی ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه است . مجهز به سیستم اتصالات وای فای همچنین NFC برای برقراری ارتباط با موبایل و دیگر دستگاه های پشتیبانی است .

 

 

Canon 7D Mark ll DSLR

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

این دوربین ۲۰٫۲ مگاپیکسلی کانن دارای سنسور APS-C با پردازنده دو گانه  DIGIC 6 و سرعت عکاسی پی در پی ۱۰ فریم در ثانیه است . ترکیب پردازنده های دو گانه و سنسور موجود بر روی دوربین باعث شده است تا محدوده ایزو دوربین بین ۱۰۰ تا ۱۶۰۰۰ برسد . این دوربین همچنین امکان ضبط ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰HD با حداکثر ۶۰ فریم در ثانیه است . این دوربین امکان عکاسی در زوایای مختلف را فراهم کرده است و دارای وای فای برای اشتراک گذاری عکس های ثبت شده می باشد .

Pentax k II3  DSLR

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

این دوربین ۲۴٫۳ مگاپیکسلی دارای سنسور APS-C  و یک پردازنده تصویر PRIME 111 برای عکاسی با سرعت ۸٫۳ فریم در ثانیه است . محدودیت ایزوی این دوربین بین ۱۰۰ تا ۵۱۲۰۰ است . دارای ۲۷ نقطه جداگانه برای تشخیص سریع و تمرکز بالا دارد . کیفیت تصویر ، انعطاف پذیری بالا ، وضوح تصویر همچنین آلیاژهای مناسب به کار رفته از ویژگی های این دوربین عالی هست . سنسور دوربین به گونه ای طراحی شده است که تا حدودی لرزش دوربین را جبران می کند . می توان با این دوربین با فاصله کانونی طولانی نیز عکاسی سریع انجام داد . کیفیت ضبط فیلم این دوربین FULL HD 1080 P در فریم های مختلف همراه با تنظیم زمان و استفاده از تایمر است .

دوربین دیجیتال بدون آیینه Fujifilm X-T1

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

این دوربین ۱۶٫۳ مگاپیکسلی سونی دارای سنسور APS-C  و پردازنده EXR PROCESSOR II است . این دوربین می تواند  با سرعت ۸ فریم در ثانیه عکاسی پی در پی داشته باشد . محدود ایزو این دوربین ۱۰۰ تا ۵۱۲۰۰ است . این دوربین دارای قابلیت فوکوس دستی همچنین برقراری اتصالات بی سیم و اشتراگ گذاری عکس ها و فیلم ها را با تلفن همراه و دیگر دستگاه ها دارد .

دوربین SONY A II 77 DSLR

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

این دوربین ۲۴٫۳ مگاپیکسلی سونی دارای سنسور APS-C  و یک پردازنده تصویر BIONZ X  است . این دوربین یکی از بهترین دوربین برای عکاسی ورزشی است که می تواند عکسبرداری پی در چی را تا ۱۲ فریم در ثانیه انجام دهد . امکان عکاسی پی در پی را تا ۲۶ فریم در ثانیه با قرار گرفتن در حالت RAW را فراهم کرده است . تکنولوژی MIrrorent mirror 79  به کار رفته در آن یکنواخت کردن عکس های پی در پی همچنین امکان عکاسی در حین فیلمبرداری را فراهم کرده است . ضبط ویدیویی این دوربین به صورت fULLHD 1080P و در دو حالت ۶۰ و ۲۴ فریم در ثانیه است . در ساخت این دوربین از اتصالات WIFI و NFC برای اشتراک گذاری بین دستگاه های مختلف استفاده شده است .

دوربین دیجیتال بدون آیینه SONY A6300

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

این دوربین با بدنه کوچک و وزن ۱۴٫۲۵ انس یکی از پیشرفته ترین دوربین های ۲۴ مگاپیکسلی سونی با سنسور APS-C و سیستم پردازنده تصویر BIONZ X است . امکان عکاسی پی در پی  تا ۱۱ فریم در ثانیه را فراهم کرده است . این دوربین دارای سیستم تشخیص کنتراست ردیابی و فوکوس با تراکم بالا است . سیستم فوکوس در این دوربین اتوماتیک است و هنگام عکسبرداری می توان از ویدیوی آن نیز استفاده نمود . سیستم ضبط ویدیوی این دوربین UHD 4K و حداکثر کیفیت ۱۰۰ مگابیت در ثانیه است . همچنین دارای سیستم های اتصالات WIFI , NFC نیز است . برای اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها به طور مستقیم برروی شبکه های مجازی و سایت ها را فراهم کرده است .

Sony RX 10 MARK II

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

بهترین دوربین های عکاسی ورزشی

دوربین ۲۰٫۲ مگاپیکسلی سونی دارای سنسور CMOS و لنز ۲۰۰MM F/2.8- که در زوم  دارای انعطاف پذیری بالایی است . دیگر نیاز به حمل لنز به شکل جداگانه نیست . دیافراگم ثابت f/2.8  و محدوده حساسیت ایزو از ۱۰۰ تا ۱۲۸۰۰ عکاسی در نور کم را فراهم کرده اند . این دوربین امکان عکاسی پی در پی ۱۴ فریم در ثانیه را همراه با فوکوس دقیق و اتوماتیک را دارد . این دوربین به ضبط ویدیویی UHD 4K کمک می کند . از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به اتصالات WIFI , NFC اشاره کرد که امکان اشتراک گذاری مستقیم را فراهم کرده اند . همچنین بدنه این دوربین به گونه ای ساخته شده است که در مقابل رطوبت ، گرما و گرد و خاک مقاوم است میکروفن ، چراغ ، مانیتور نیز جزو لوازم جانبی این دوربین به حساب می رود . ویژگی دوربین های عکاسی ورزشی سبکی ، سرعت بالا و به روز بدون آن ها است . تمام دوربین های گفته شده جزو بهترین دوربین برای عکاسی ورزشی می باشند .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
ارسال