ساخت فیلم صنعتی حرفه ای

ساخت فیلم صنعتی رشد چرخه ی برند شماست

پخش ویدیو

برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش انواع تیزر و فیلم صنعتی برروی دکمه ی

کلیک نمائید

نمونه کارها

ساخت انواع فیلم های صنعتی

ساخت فیلم صنعتی معتبر

ساخت فیلم صنعتی به دلایل زیادی توجه بازاریابان معتبر و بزرگ جهانی توصیه شده است. از دلایل برگزیده آن می توان به چند نمونه اشاره کرد. به عنوان مثال بهترین و کوتاه ترین راه برای به تصویر کشیدن روند کار و … ساخت فیلم صنعتی است. برای افزایش هرچه بیشتر فیلم صنعتی تبلیغاتی از تکنیک های انیمیشن سازی ، نریتور و موسیقی جذاب می توان بهره برد. همانطور که در نمونه کار های مجموعه قابل مشاهده است نریشن می تواند به زبان های فارسی ، انگلیسی ، عربی و … باشد. مرحله ی بعد پس از ساخت فیلم صنعتی انتشار آن در فضاهایی است که بهتر دیده شود که در این زمینه نیز کارشناسان مجموعه به راهنمایی مشتریان عزیز می پردازند.

ساخت فیلم صنعتی حرفه ای تبلیغاتی

ساخت فیلم صنعتی اغلب از مواد اولیه شروع شده و تا خروجی نهایی محصول یا خدمات ادامه دارد. بدون ساخت فیلم صنعتی مشتریان هیچ گاه از مکانیزم کار و کیفیت محصول آگاه نخواهند شد ولی با ساخت آن اعتمادی بین برند خود و مشتریان عزیز برقرار خواهید کرد.  ساخت فیلم صنعتی ، تیزر تبلیغاتی و فیلم تبلیغاتی با خلاقیت و اضافه نمودن المان های گرافیکی می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. 

فیلد های مهم در ساخت فیلم صنعتی

نداشتن خلاقیت و نوآوری در ساخت تیزر تبلیغاتی و فیلم صنعتی امتیاز منفی از لحاظ تاثیرگذاری دارد. که این امر بینندگان یک فیلم صنعتی یا تیزر تبلیغاتی را دلزده میکند و نیز در عین حال صاحبان صنعت و سازمان‌ها را در به کارگیری و استفاده علمی از فیلمسازی صنعتی با مشکل مواجه می کند. این مطالب مطرح شده در ساخت فیلم های صنعتی و تیزر های تبلیغاتی را به شکلی، چند بعدی نموده است، که ارتباط بین آنها را نمی توان کشف کرد، اما در عین حال یک فیلم صنعتی یا تیزر صنعتی و تبلیغاتی زیباست، زیرا در انواع فیلم های صنعتی و تبلیغاتی مطالب جذاب و دیدنی اما نامرتبط و از هم گسیخته ای وجود دارد. در سال‌های آغازین دهه ۱۹۶۰ به اصطلاح آمیزه و یا اجزای بازاریابی در ساخت فیلم صنعتی و ساخت تیزر تبلیغاتی ، که مرکب بود از چهار عامل عمده کالا، قیمت، توزیع و ترویج پیشنهاد شد که به وضعیت ساخت فیلم صنعتی و تیزرهای صنعتی سر و سامانی داده شد.

تعرفه ساخت فیلم صنعتی

برای اطلاع دقیق از تعرفه ها می توانید با کارشناسان مجموعه اپیزود فیلم تماس حاصل فرمائید. در پی تماس با کارشناسان ما ، سوالاتی از قبیل مدت زمان ، وسعت پروژه و … از مشتریان عزیز پرسیده می شود و با توجه به تعرفه ها خدمت مشتریان اعلام می گردد. طی انجام پروژه ها هزینه هایی صرف می شود که نسبت به هر پروژه متغیر است ؛ در ساخت فیلم صنعتی فاکتور های زیر حائز اهمیت است:

1. دوربین

اولین فاکتوری در ساخت فیلم صنعتی مورد توجه قرار میگیرد دوربین است. اول اینکه نوع دوربین مورد استفاده در ساخت فیلم ، دوم اینکه تعداد دوربینی که لازم است بکار رود. این دو مورد هر دو به مقدار قابل توجهی در کیفیت کار تاثیر گذار است. البته به این معنا نیست که هر چه از تعداد دوربین بالا تری استفاده شود ؛ کیفیت فیلم صنعتی بالاتر می رود ؛ خیر، بلکه کارشناسان ما در این زمینه به راهنمایی مشتریان عزیز می پردازند و با توجه به وسعت پروژه و دیگر فیلد ها پیشنهاد مناسب را ارائه می کنند.

2.وسعت فیلمبرداری

در ساخت فیلم صنعتی وسعت فیلمبردای بسیار مهم است. به عنوان مثال فیلمبرداری یک کارخانه 3 هکتاری قطعا زمان و انرژی بیشتری صرف می کند. در نتیجه هزینه بیشتری در پی خواهد داشت که در ارائه تعرفه ها توسط کارشناسان ما تاثیرگذار است.

3.تعداد روز

اینکه تهیه پروژه چند روز طول بکشد تاثیر مستقیم بر هزینه دارد. تهیه پروژه که از دشوارترین مراحل کار است ممکن است از 1 روز الی 1 هفته زمان ببرد.

4.فیلم برداری هوایی (هلی شات)

در برخی از پروژه ها برای جذابیت کار و تاثیرگذار تر بودن از دوربین هوایی (هلی شات) استفاده میگردد. استفاده از هلی شات ها در فیلمبرداری صنعتی اهمیت زیادی دارد  و استفاده از این تکنولوژی بروز ، به علت ویژگی های مثبت و تاثیر گذار آن بسیار دیده می شود.

5.صدا برداری

صدابرداری نیزر همچون فیلمبرداری انواع مختلفی دارد  نوع آن نیز تاثیر مستقیم در میزان هزینه ها دارد که با راهنمایی صحیح کارشناسان ما آن را به حداقل می رسانیم.

6.فرایند تولید و تعداد دستگاه ها

در یک پروژه ی فیلم صنعتی که از کارخانجات تهیه می گردد، تعدادی دستگاه وجود دارد که برای مشخص نمودن فرایند تولید باید از دستگاه ها فیلمبرداری شود که این فرایند زمان بر است و بر محاسبه ی هزینه ها تاثیرگذار می باشد.

7. جلوه های ویژه

در برخی از پروژه ها با انتخاب مشتری عزیز و یا در صورت احساس نیاز به صورت پیشنهادی از جلوه های ویژه استفاده می شود . طراحی و پیاده سازی جلوه های ویژه نیازمند مهارت های گرافیکی و سه بعدی است که مجموعه هنری اپیزود فیلم از بهترین  انیمیشن کار ، گرافیست و سه بعدی ساز ها در تیم ها برای پروژه ها استفاده می کند. 

8.تدوین

تدوین فیلم صنعتی تقریبا مهم ترین جزء پروژه بعد از تهیه است. تمامی راش ها  بدست تدوینگر به شکل خروجی نهایی فیلم تدوین می شود. به عنوان نمونه های تدوین شده می توانید به قسمت نمونه کارها مراجعه فرمائید.

تکنیک های ما در ساخت تیزر صنعتی

 

ساخت فیلم صنعتی و تیزر صنعتی از نظر تکنیکی عبارت است از هر نوع معرفی غیر شخصی و ترویج ایده ها ، کالاها و یا خدمات که یک فرد یا موسسه مشخصی آن را انجام میدهند. تعریف ساخت فیلم و تیزر صنعتی دارای چهار قسمت است که هر یک را جداگانه بررسی می کنیم

۱-  غیرشخصی: 

وقتی کالایی با مراجعه شخصی و به املاقات حضوری فروشنده به فروش برسد آن را فروش شخصی می‌گویند. در حالیکه آگهی تیزر صنعتی مکمل و یا جانشین فروش شخصی است که به طور غیر شخصی به وسیله واسطه ها و یا وسایل تبلیغاتی مانند روزنامه، مجله رادیو و تلویزیون به عمل می آید. البته یک نسبت نزدیکی بین آگهی تیزر صنعتی و فروش شخصی وجود دارد ولی آنها دو نوع فعالیت مختلف هستند.

۲-  ترویج ایده ها، کالاها و خدمات:

 ساخت فیلم صنعتی، تیزر صنعتی و تیزر تبلیغاتی فقط مربوط ترویج اجناس قابل لمس نیستند بلکه خدماتی که بانک، شرکت های بیمه، خطوط هوایی و …. به مردم پیشنهاد می کنند نیز نیازمند ساخت تیزر صنعتی و تیزر تبلیغاتی است. این در حالی است  که ساخت تیزر صنعتی و تبلیغاتی در خصوص جلوگیری از اعتیاد، تصادفات، بیماری های مسری و بسیاری از هدف های ملی دیگر نیز می‌تواند انجام گیرد، که جنبه ملموس ندارد.
 

۳-  در مقابل پرداخت وجه: 

 با اضافه کردن این قید آن دسته از اطلاع‌رسانی هایی که شرکت انجام میدهد و برای آن وجه نمی پردازند از شمول ساخت تیزر صنعتی و تبلیغاتی خارج می‌شود. نظیر کارهایی که روابط عمومی بعضا انجام می‌دهد. هنگامی که نام یک شرکت و یا یک جنس یا خدمتی در یک مجله یا روزنامه با نظر موافق ذکر می شود، این تذکره کهن است، به منظور دادن اطلاعات و یا سرگرمی خوانندگان.
 

۴-  فرد یا سازمان مشخص:

وقتی که منبع یک ایده معلوم نیست برای دریافت کننده آگهی مشکل است که ارزش آن را بتوانند ارزیابی نمایند.

برخی مشتریان ما

ارتباط از طریق واتس اپ
ارسال