انیمیشن مینیون ها

انیمیشن مینیون ها

انیمیشن مینیون ها با دوبله فارسی

 

انیمیشن “مینیون‌ها” (Minions) یک فیلم انیمیشنی کمدی محصول سال 2015 است که توسط استودیوی “Illumination Entertainment” تولید و توسط “Universal Pictures” توزیع شده است. این انیمیشن یک اسپین‌آف و پیش‌درآمد بر مجموعه فیلم‌های “Despicable Me” است.

خلاصه داستان

داستان فیلم درباره‌ی مینیون‌ها، موجودات کوچک و زردرنگی است که هدف اصلی‌شان در زندگی خدمت به خبیث‌ترین شخصیت‌ها است. داستان از ابتدای زمان شروع می‌شود و نشان می‌دهد که مینیون‌ها چگونه به وجود آمدند و از طریق دوره‌های مختلف تاریخی، به دنبال خبیثی برای خدمت کردن هستند.

مینیون‌ها پس از چندین تلاش ناموفق در خدمت به اربابان مختلف، به یک دوره‌ی افسردگی می‌رسند. اما سه مینیون به نام‌های کوین، استوارت و باب تصمیم می‌گیرند تا به دنبال ارباب جدیدی بگردند. سفر آنها آنها را به دهه 1960 و به نیویورک می‌رساند، جایی که آنها متوجه می‌شوند که بزرگ‌ترین همایش خبیثان جهان در اورلاندو برگزار می‌شود. در این همایش، آنها با اولین ابرخبیث زن به نام اسکارلت اورکیل ملاقات می‌کنند.

شخصیت‌ها

  • کوین: رهبر گروه که تصمیم می‌گیرد تا به دنبال ارباب جدید بگردد.
  • استوارت: مینیون موزیکال و نسبتاً خودخواه که به همراه کوین و باب به سفر می‌رود.
  • باب: مینیون کوچک و شیرینی که همیشه همراه با عروسک خرسی‌اش دیده می‌شود.
  • اسکارلت اورکیل: اولین ابرخبیث زن جهان که توسط “ساندرا بولاک” صداپیشگی می‌شود. او مینیون‌ها را برای یک دزدی بزرگ استخدام می‌کند.

تولید

کارگردانی فیلم توسط “پیر کافین” و “کایل بلدا” انجام شده است. فیلمنامه توسط “برایان لینچ” نوشته شده و موسیقی متن آن توسط “هکتور پریرا” ساخته شده است.

نقد و بازخورد

فیلم “مینیون‌ها” با استقبال متفاوتی از سوی منتقدان روبرو شد. در حالی که طراحی شخصیت‌ها و کمدی فیلم مورد تحسین قرار گرفت، برخی از منتقدان به داستان ساده و کم‌عمق آن اشاره کردند. با این حال، فیلم از نظر تجاری بسیار موفق بود و بیش از 1.1 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت.

تحلیل

یکی از نقاط قوت فیلم “مینیون‌ها” جذابیت شخصیت‌های اصلی آن است. مینیون‌ها با ظاهر خاص و رفتارهای کودکانه‌شان توانسته‌اند توجه کودکان و حتی بزرگسالان را به خود جلب کنند. استفاده از رنگ‌های زنده و انیمیشن پویا نیز به جذابیت بصری فیلم افزوده است.

از سوی دیگر، داستان فیلم ممکن است برای برخی از مخاطبان بالغ کمی سطحی به نظر برسد، اما هدف اصلی فیلم ارائه یک تجربه سرگرم‌کننده و مفرح برای تمام اعضای خانواده است.

نتیجه‌گیری

فیلم “مینیون‌ها” با شخصیت‌های جذاب، کمدی خنده‌دار و انیمیشن زیبا توانسته است به یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های سال 2015 تبدیل شود. هرچند که داستان آن ساده و کم‌عمق است، اما تجربه‌ای مفرح و دوست‌داشتنی برای مخاطبان ارائه می‌دهد.

 

 

انیمیشن مینیون ها با دوبله فارسی یک فیلم انیمیشن سه بعدی ویدویی است که در سال 2015 توسط کمپانی ایلومینیشن تولید و توسط یونیورسال پیکچرز پخش شده است.

شرکت ایلومینیشن تولید کننده انیمیشن های “من نفرت انگیز 1 و 2” است.

این دو انیمیشن زیبا با فروش فوق العاده خود توانستند شهرت جهانی خاصی به این شرکت بدهند.

کارگردان های انیمیشن مینیون ها پیر کافین و کیل بلدا هستند و تهیه کنندگان کریس ملداندری و جنت هیلی می باشند.

نویسندگان برایان لینچ است که این انیمیشن را بر پایه داستان های فانتزی به نگارش درآورده است.

این انیمیشن محصول کشور آمریکاست و به زبان انگلیسی تهیه شده است که با دوبله بسیار زیبای فارسی می توانید ببینید و دانلود کنید.

داستان این انیمیشن، قبل از داستان انیمیشن من نفرت انگیز اتفاق می افتد، که مینیون‌ها در طول میلیون ها سال تکامل پیدا کرده اند و هدفشان این است که به بدترین اربابان خدمت کنند اما همیشه ناموفق هستند….

مطلب ویژه: شما می توانید برای سفارش انواع انیمیشن های سه بعدی و دوبعدی حرفه ای در ژانرهای مختلف داستانی، مستند، پویانمایی، کوتاه و با کیفیت جهانی سفارش دهید.

همچنین برای ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن برای اینستاگرام و همه مدیوم های پخش با ما تماس بگیرید.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
ارسال
پیمایش به بالا