تریلر فیلم سینمایی THE MEG

تریلر فیلم سینمایی THE MEG

تریلر فیلم سینمایی THE MEG 2018 

 

فیلم سینمایی “The Meg” (2018)

کارگردان: Jon Turteltaub
نویسندگان: Dean Georgaris, Jon Hoeber, Erich Hoeber
بازیگران اصلی: Jason Statham, Li Bingbing, Rainn Wilson, Ruby Rose, Winston Chao, Shuya Sophia Cai

خلاصه داستان:

“The Meg” یک فیلم علمی-تخیلی و اکشن است که داستان آن حول کشف و مقابله با یک موجود عظیم الجثه پیشاتاریخی، یعنی مگالودون، می‌چرخد. مگالودون یک کوسه غول‌پیکر است که تصور می‌شد میلیون‌ها سال پیش منقرض شده باشد.

داستان مفصل:

شروع فیلم:
فیلم با صحنه‌ای از عملیات نجاتی که به مشکل برخورد کرده آغاز می‌شود. جوناس تیلور (با بازی جیسون استاتهام) که یک غواص نجات حرفه‌ای است، در یک عملیات عمیق در زیر آب با موجود عظیم و ناشناخته‌ای روبرو می‌شود که باعث می‌شود او برای نجات خود و تیمش تصمیم سختی بگیرد و برخی از اعضا را فدا کند. او ادعا می‌کند که موجودی عظیم را دیده، اما کسی حرفش را باور نمی‌کند و او را دیوانه می‌خوانند.

پنج سال بعد:
جوناس تیلور از شغلش استعفا داده و در تایلند به سر می‌برد. در همین حین، در یک مرکز تحقیقاتی زیرآبی به نام Mana One در اقیانوس آرام، دانشمندان در حال بررسی عمیق‌ترین نقطه‌های دریا هستند. آنها کشف می‌کنند که در عمق بیشتری از آنچه که قبلاً تصور می‌شد، زندگی وجود دارد. تیم تحقیقاتی با هدایت دکتر ژانگ (با بازی وینستون چاو) و دخترش سوئین (با بازی لی بینگ‌بینگ) به این اعماق سفر می‌کنند.

روبرو شدن با مگالودون:
در طول این ماموریت، زیردریایی تیم توسط موجود عظیم الجثه‌ای حمله می‌شود و در اعماق گیر می‌افتد. آنها متوجه می‌شوند که این موجود یک مگالودون است. با درخواست سوئین، جوناس تیلور به ماموریت نجات تیم می‌پیوندد و به مرکز تحقیقاتی Mana One بازمی‌گردد.

ماموریت نجات:
جوناس به همراه تیمی از دانشمندان و غواصان، موفق به نجات برخی از اعضای تیم تحقیقاتی می‌شود، اما در همین حین مگالودون به سطح دریا راه پیدا می‌کند و تهدیدی جدی برای انسان‌ها به وجود می‌آورد.

مبارزه نهایی:
تیم تحقیقاتی تلاش می‌کند تا مگالودون را متوقف کند. آنها با استفاده از تکنولوژی و مهارت‌های جوناس، سعی می‌کنند این کوسه عظیم الجثه را به دام بیندازند و نابود کنند. مبارزات و تعقیب و گریزهای هیجان‌انگیزی در آب‌های آزاد رخ می‌دهد و نهایتاً جوناس موفق می‌شود با شجاعت و مهارت خود، مگالودون را از بین ببرد.

پایان فیلم:
فیلم با پیروزی جوناس و تیم تحقیقاتی به پایان می‌رسد، اما در عین حال اشاره می‌شود که هنوز ممکن است خطرات دیگری در اعماق ناشناخته دریاها وجود داشته باشد.

تفسیر و تحلیل:

“The Meg” به عنوان یک فیلم بلاک‌باستر تابستانی، تمرکز زیادی بر صحنه‌های اکشن و جلوه‌های ویژه دارد. بازی جیسون استاتهام به عنوان قهرمان داستان، جذابیت زیادی به فیلم افزوده است. این فیلم ترکیبی از هیجان، ترس و ماجراجویی است که تماشاگران را به دنیای زیر آب می‌برد و با یکی از بزرگترین و ترسناک‌ترین موجودات دریایی که انسان‌ها تا به حال با آن روبرو شده‌اند، مواجه می‌کند.

نقدها:

فیلم نقدهای مختلفی دریافت کرده است. برخی منتقدان از جلوه‌های ویژه و صحنه‌های اکشن آن تمجید کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر به ضعف‌های داستانی و کلیشه‌ای بودن برخی از شخصیت‌ها اشاره کرده‌اند. با این حال، “The Meg” توانست به فروش قابل توجهی در گیشه دست پیدا کند و طرفداران زیادی پیدا کند.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
ارسال
پیمایش به بالا