ساخت تیزر تلویزیونی

ساخت تیزر تلویزیونی

ساخت تیزر تلویزیونی

 

 

بازاریابی اجتماعی در تیزر تلویزیونی

مسئله قابل بحث در محدوده مفهوم بازاریابی اجتماعی در ساخت تیزر تلویزیونی این است که، در عصر مشکلات زیست – محیطی ، کمبود منابع ، رشد فزاینده جمعیت ، تورم جهانی و فراموشی خدمات اجتماعی آیا ساخت تیزر تلویزیونی کافی است؟! پرسشی که مفهوم بازاریابی اجتماعی در ساخت تیزر تلویزیونی مطرح می‌کند این است که چنانچه شرکتی خواسته‌های فردی را درک و به تامین آن برآید، آیا در بلند مدت نیز همواره بهترین روش را برای مصرف کنندگان و جامعه به کار برده است؟ بنابر مفهوم بازاریابی اجتماعی در ساخت تیزر تلویزیونی ، مفهوم بازاریابی محض ، از تضادهای ممکن بین خواسته های کوتاه مدت مشتری و رفاه بلند مدت او را از نظر دور می‌دارد.

شرکت کوکاکولا را در نظر بگیرید. اکثر مردم این شرکت را در زمینه تولید نوشابه شرکتی بسیار متعهد و همسو با ذائقه و رضایت مصرف کننده تصور می‌کنند. با این حال، گروه های مدافع منافع مصرف‌کننده و بهداشت محیط زیست به این شرکت در زمینه کمی ارزش غذایی نوشابه، آسیب های وارده به دندان های مردم، مضار کافئین موجود در نوشابه و آلودگی محیط زیست ناشی از دور ریختن ظروف فلزی و بطری ها، ایرادهای وارد می‌کنند.

چنین نگرانی ها و تضادها ما را به مفهوم بازاریابی اجتماعی در ساخت تیزر تلویزیونی نزدیک می‌کند. بنابر مفهوم بازاریابی اجتماعی در تیزر تلویزیونی، ضروری است بازاریابان در تعیین سیاست گذاری های بازاریابی در ساخت تیزر تلویزیونی ملاحظات سه گانه منافع شرکت ، خواسته‌های مصرف‌کننده و منافع جامعه تعادل لازم را برقرار سازند.

در ابتدا اکثر شرکت‌های اهداف بازاریابی خود را عمدتاً بر اساس سود شرکت در کوتاه مدت قرار می‌دادند اما بعدا آنها به اهمیت تامین بلند مدت خواسته های مشتریان پی بردند و این امر منجر به ظهور مفهوم بازاریابی اجتماعی در تیزر تلویزیونی گردید. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها در اتخاذ تصمیم های بازاریابی در ساخت تیزر تلویزیونی ، منافع جامعه را نیز مدنظر قرار می‌دهند.

شماره تلفن:    ۲۴ ۵۳ ۴۰ ۸۸ ۰۲۱

شماره همراه: ۶۲ ۹۴ ۳۶۲ ۰۹۲۱

 

برخی از نمونه کارها

 

 

موفقیت شرکت جانسون اند جانسون با تیزر تلویزیونی

یکی از این شرکت‌ها شرکت جانسون اند جانسون است که در رای گیری مجله فورچون در یکی از سال ها به عنوان قابل ستایش ترین شرکت آمریکایی معرفی شده است و این انتخاب به خاطر احساس مسئولیت شرکت نسبت به جامعه و محیط زیست بوده است. نگرانی این شرکت در مورد منافع جامعه در گزارشی تحت عنوان دِ.کِردو آمده است. در این گزارش ، به صداقت و تقدم منافع مردم بر منافع شرکت تاکید شده است. شرکت ترجیح می‌دهد زیان هنگفت را بپذیرد اما از ارسال محموله های نامناسب جلوگیری کند. این شرکت همچنین از طرح های کارکنان و مراکز مختلفی که به نحوه متضمن منافع مصرف کنندگان، کارگران و محیط زیست باشند حمایت می‌کند.

مدیریت شرکت مزبور در این مورد می گویند: ما بر این باوریم که اگر تلاش کنیم آنچه درست است انجام دهیم، در پایان روز، پاداش خود را از بازار خواهیم گرفت. کلیپهای اینستاگرام یکی از موضوعات روز تبلیغات فضای مجازی میباشد که در صورت تمایش میتوانید مطلب هزینه ساخت کلیپ اینستاگرام را مطالعه بفرمایید

 

 

این شرکت در عمل از تمام این کلمات پشتیبانی می کند. حادثه غم انگیز را به یاد آورید که در آن هشت نفر به دلیل خوردن کپسول تایلنول، یکی از محصولات شرکت جانسون اند جانسون، جان خود را از دست دادند.  با وجود اینکه شرکت باور داشت تغییر ماهیت این کپسول‌ها محدود به تعداد اندکی از فروشگاه هاست، با این حال که کلیه گونه‌های مشابه را سریعاً از همه جا جمع آوری کرد.

این کار حدود ۲۴۰ میلیون دلار برای شرکت هزینه به دنبال داشت. به هر حال در بلندمدت اتخاذ چنین سیاستی، وفاداری و احتمال مصرف کننده را تقویت کرد و تایلنول همچنان در ردیف یکی از بهترین مسکن ها در دنیا باقی مانده است. در سالهای اخیر روند رو به رشد دانش بازاریابی در ساخت تیزر تلویزیونی از محدوده بازاریابی اجتماعی نیز به سرعت گذر کرده است و وارد حوزه های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی استراتژیک شده است.

 

بازاریابی در تیزر تلویزیونی

ساخت تیزر تلویزیونی

مطالبی که در بالا گفته شد جنبه هایی از بازاریابی اجتماعی در ساخت تیزر تلویزیونی را به نمایش گذاشت اما صرف نظر از بازاریابی اجتماعی در تیزر تلویزیونی تفکر بازاریابی در مفهوم اعم و صحیح آن واقعاً به چه معناست؟ چه حوزه هایی را در بر می گیرد؟ بسیاری از مردم هنگامی که واژه بازاریابی را به کار می‌گیرند، منظورشان فروش و تبلیغات است. در حالی که فروش و یا تبلیغات در تیزر تلویزیونی تنها بخشی از بازاریابی است. پس فروش و تبلیغات در تیزر تلویزیونی بخشی از بازاریابی است که قابل رویت است. یعنی ما اگر بازاریابی را به یک کوه یخ که بر روی آب شناور است تشبیه کنیم، قسمتی از کوه یخ که بر روی آب دیده می‌شود فروش و تبلیغات در تیزر تلویزیونی است. در حالی که قسمت اعظم کوه یخ در زیر آب شناور است.

کاتلر در کتاب خود بازاریابی در تیزر تلویزیونی را اینگونه تعریف می‌کند بازاریابی در تیزر تلویزیونی فرآیندی اجتماعی و مدیریتی است که به وسیله آن افراد و گروه ها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر و، به امر تامین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند.

در واقع بازاریابی در تیزر تلویزیونی به دنبال تامین و ارضای نیازهاست به طور مداوم تلاش می کند که این کار را بهتر انجام دهد و در حقیقت این شیوه های بهتر ارضای نیاز است که شرکت‌های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند که بررسی کنند که به چه صورتی می تواند بهتر، بیشتر، سریع‌تر، دقیق تر و در نهایت با کیفیت مناسب به مردم کالا توام با خدمت ارائه نمایند.

هر چقدر در این کار موفق تر باشند، بازاریاب قوی تری در ساخت تیزر تلویزیونی هستند. می‌بینیم که بازاریابی در تیزر تلویزیونی با مقوله مشتری‌مداری پیوند ناگسستنی دارد. چیزی که در زبان کسبه و افراد کوچه و بازار نیز از گذشته های دور تا امروز وجود داشته است و کاسب ها  از آن تحت عنوان مردم‌داری یاد می کردند و معتقد بودند هرچند یک کاسب مردم دار تر باشد موفق‌تر خواهد بود. با این تفاوت که در بحث مشتری مداری، سودآوری از طریق ارضای نیاز مشتری مورد نظر است در حالی که در بحث مردم داری که ریشه آن نیز جنبه مذهبی دارد آن است که در تعاملات و معامله های اجتماعی علاوه بر رضایت مشتری، ضروری است که رضایت فروشنده و بالاتر از آن رضایت خدا نیز فراهم شود که در واقع مثلث مشتری، فروشنده و خدا را تشکیل می دهند.

 

ساخت تیزر تلویزیونی

بازاریابی در تیزر تلویزیونی علمی است که بسیار مورد نیاز است و اگر درست به کار گرفته شود، جواب می‌دهد کما اینکه بسیاری از شرکت‌های برجسته دنیا که آن را به کار گرفتند، موفق شدند. زیمن مدیر بازاریابی در ساخت تیزر تلویزیونی یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیا یعنی کوکاکولا، عنوان می کند که رشته بازاریابی در تیزر تلویزیونی یک علم بسیار سودمند است و اگر برای آن پول نیز خرج  شود، نوعی سرمایه‌گذاری با برگشت است. او اضافه می‌کند نکته اساسی آن است که بازاریابی در ساخت تیزر تلویزیونی به عنوان یک علم باید فهمیده شود. زیمن می گوید اگر تصور می‌کنید که بازاریابی صرفاً عبارت است از ساخت تیزر های تلویزیونی چشمگیر و افزایش گاه و بیگاه حجم فروش با انجام ترویج است، باور نادرستی از بازاریابی دارید و نمی توانید موفق شوید. با قدری تامل در گفته‌های زیمن متوجه عمق کلمه او می شویم.

بازاریابی در تیزر تلویزیونی یعنی طوردیگری دیدن، روش بهتری خلق کردن و روی‌هم‌رفته بازاریابی در تیزر تلویزیونی همان خلاقیت مستمر در ارائه کالا و خدمات بهتر است. اصلاً بازاریابی  در تیزر تلویزیونی مدیریت تغییر است. تغییری در جهت رسیدن به وضعیت بهتر و ارائه کالا و خدمات بهتر. از این رو تغییر بیگول اسم دیگر بازاریابی در ساخت تیزر تلویزیونی است. تغییری که در جهت کمال باشد. بازاریابی در ساخت تیزر تلویزیونی یعنی متفاوت باش، پیشرفت کن.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
ارسال