سفارش انیمیشن تبلیغاتی

سفارش انیمیشن تبلیغاتی

تیزرهای تبلیغاتی بخش بزرگی از پروسه ی برندینگ و توسعه ی بازار مجموعه ها و برندهای بزرگ را شامل میشود

سفارش تیزر انیمیشن تبلیغاتی

تیزرهای انیمیشنی به عنوان یک رسانه ی قدرتمند برای ایجاد فضاهایی که با تصویر برداری واقعی قابل انجام نمیباشد بسیار پرکاربرد است, همینطور برای تیزرهای تبلیغاتی مخصوص رده سنی کودکان و نوجوانان نیز تیزرهای تبلیغاتی گزینه ی بسیار مناسبی میتواند باشد. تیزرهای انیمیشنی تبلیغاتی فقط برای رده سنی کودکان و نوجوانان نبوده و میتواند رده سنی بزرگسالان را نیز در بر بگیرد, به عنوان مثال برای ایجاد فضایی هنری و یا شاداب برای تبلیغات سنین بزرگسال, همینطور شبیه سازی ساز و کار دستگاهها و یا نمایش جزئیات محصولات میتوان از سفارش انیمیشن تبلیغاتی استفاده کرد.

تیزر انیمیشن تبلیغاتی از چه بخشهایی تشکیل میشود؟

تیزرهای انیمیشنی یا پویانمایی شامل موشن گرافیکها, آمارها و نمودارهای انیمیشنی و متحرک, شخصتیها و کاراکترهای اختصاصی طراحی شده, متحرک سازی کاراکترها و فضاها و همینطور صداگذاری انیمیشن میباشد که از دو تکنیک دو بعدی و سه بعدی تشکیل میشوند.

برای سفارش انیمیشن تبلیغاتی از کجا شروع کنیم

برای شروع این کار میتوانید از مشاوره مجموعه های معتبر و با تجربه در این زمینه بهره گیرید, روی ما به عنوان مجموعه اپیزود فیلم با بیش از ده سال سابقه فعالیت تخصصی در زمینه تولید تیزرهای انیمیشنی میتوانید حساب کنید, برای تماس با اپیزود فیلم با راههای ارتباطی ما اقدام بفرمایید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید پستهای مرتبط در این زمینه قیمت موشن گرافیک تبلیغاتی و برترین استودیوهای تبلیغاتی ایران را مطالعه بفرمایید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
ارسال