ساخت فیلم معرفی شرکت

ساخت فیلم معرفی شرکت

ساخت فیلم تبلیغاتی معرفی شرکت 


ساخت فیلم معرفی شرکت در مجموعه اپیزود فیلم که یکی از برترین موسسات ساخت فیلم‌های تبلیغاتی و ساخت فیلم‌های معرفی شرکت‌هاست و با بیش از بیست سال سابقه مستمر و خدمت رسانی به برندهای دولتی و خصوصی توانسته است به بقای برندها و صاحبان بنگاه های اقتصادی و خدماتی گامی موثر بردارد.

چنانکه به ساخت فیلم معرفی شرکت در مقاله‌های گذشته نیز پرداخته‌ایم، ساخت تیزر معرفی شرکت از هر حیث سرمایه‌گذاری است و نه تنها نباید به عنوان هزینه بدان نگاه کرد، بلکه صندوقچه‌ی گنجینه‌ای است که می توان تا سال‌ها از آن بهر جست. در عصر اطلاعات و زیست در اقیانوسی از اطلاعات نمی توان بدون ابزار بر راس امور قرار گرفت. دستکم بدون قایق و یا حداکثر با کشتی پر قدرت نمی توان به حیات تجاری در دنیای تکنولوژی ادامه داد.

 

تولید رایگان تیزر معرفی شرکت 

شرکت ساخت فیلم‌های معرفی اپیزود فیلم، برای نشان دادن حسن نیت و روحیه‌ی همکاری با برنده ها و بنگاه ها، مخصوصا برند هایی که قادر به پرداخت هزینه ساخت تیزر معرفی شرکت نیستند، راه حلی را پیش پای مشتریان عزیز قرارداده است. در صورتیکه شغل متناسب با نیاز شرکت اپیزود فیلم دارد، می توانیم طی یک تفاهم نامه، تهاتر کرده و از خدمات یکدیگر بهره مند شویم.

 

ساخت فیلم معرفی شرکت با گوشی

اگر شما  شما قادر به پرداخت هزینه های ساخت فیلم معرفی شرکت خودتان باتوجه به گران بودن و یا حتی یک فیلم معرفی شرکت معمولی را نیستید، نگران نباشید و فکر خود را محدود نکنید. شما می توانید، ساخت فیلم معرفی شرکت برای اینستاگرام را با گوشی خود ضبط نمایید. آنچه در ساخت محتوا با گوشی حائز اهمیت است و به نوعی مزیت برای شما محسوب می شود، آسان بودن کارکرد با گوشی برای ساخت فیلم است.

 

چگونه فیلم معرفی شرکت را با گوشی را بسازیم؟

 آنچه را که احتیاج دارید یک سناریو برای ساخت فیلم معرفی شرکت است. یک سه پایه با قیمت تقریبی سیصد هزارتومان و نورهای ارزان قیمتی که در سایت های فروش لوازم الکترونیکی به وفور پیدا می شوند. بهتر است با نور روز فیلمبرداری خود را انجام دهید. این گونه حتی به نور نیز احتیاجی نخواهید داست. اما تاکید می‌کنیم کار با نور، جلوه‌ی زیباتری به کیفیت فیلم های معرفی شرکت شما می دهد. نورهایی که میتوان بعنوان نور مناسب برای کار نام برد، یکی رینگ‌لایت و دیگری نور باتومی هستند که جزو ابزارهای نور با قیمت‌های متوسط می‌باشند.

همچنین شما باید از کیفیت دوربین گوشی خود مطمئن باشید تا تصویری در حد اینستاگرام با حداقل کیفیت Full HD یا HD را فراهم کنید و بایستی کار با دوربین گوشی خود را بخوبی بلد باشید که تقریبا تمام گوشی های نسل جدید این قابلیت‌ها را دارند. قبل از شروع فیلمبرداری باید ذهنیت کلی از آنچه میخواهید بسازید داشته باشید. یعنی بدانید چه می‌خواهید بسازید.

اگر نوشتن سناریو را بلد نیستید، می‌توانید روی کاغذ تصاویری که می خواهید را یادداشت کنید و یا طراحی کنید. قبل از شروع فیلمبرداری فیلم‌های حرفه‌ای معرفی شرکت‌های مشابه را تماشا کنید. آنها منبع غنی‌ای برای الهام گرفتن هستند.

 

چگونه فیلم را با گوشی ادیت کنیم؟

به لطف نرم فزارهای جدید که قابلیت نصب بر روی گوشی را دارند، ادیت کردن در حد مدیوم صفحات مجازی کاری دور از ذهن نیست. نرم افزارهایی مانند Inshot و Trim را می توانید روی گوشی‌های خود نصب کنید و آموزش استفاده از آنها را ببینید که معمولا آسان هستند، سپس فیلم خود را ادیت کنید.

 

چه نوع موسیقی برای فیلم خود انتخاب کنیم؟

بستگی به نوع فعالیت شما دارد. اگر در کار محصولات زیبایی هستید، موسیقی های لایت در عین حال با ریتم مناسب انتخاب کنید. اگر محصولات ورزشی دارید، موزیک های ریتم تند با تصاویر شما همخوانی خواهد داشت. دقت کنید، ابتدا باید موزیک خود را انتخاب کنید، سپس اقدام به ادیت کنید. چرا که ادیت بر روی ضرب آهنگ ها بسیار موثر است. موزیک ها را می توانید از سایت های معروف مانند Youtube و با نرم افزارهایی مانند idm بصورت رایگان دانلود کنید.

اگر در هر یک از مراحل  آموزش، ساخت و ادیت به مشکل خوردید می توانید روی ما حساب کنید. با صرف کمترین هزینه می‌توانید، با ساخت تیزر تبلیغاتی معرفی شرکت کالا و یا خدمات خود را معرفی کنید و از هیاهوی تبلیغات جهانی غافل نمانید.

ساخت فیلم معرفی شرکت
ساخت فیلم معرفی شرکت

ساخت فیلم تبلیغاتی معرفی شرکت برای نمایشگاه های خارجی و داخلی

برای شناساندن محصولات و یا خدمات خود، سوار بر موج های رسانه ای بشوید و این اطمینان را داشته باشید، بدون داشتن فیلم های تبلیغاتی معرفی شرکت خود و ماندن در سیستم سنتی، شما قادر به گرفتن نبض بازار نخواهید بود. جامعه‌ی هدف شما و محدوده ی بازار خود را از محل جغرافیای سکونت خود به مرزهای بیشمار ارتقا دهید.

با ساخت فیلم‌های تبلیغاتی معرفی شرکت برای نمایشگاه‌های خارجی و داخلی و نمایش دربستر نمایشگاه‌ها، می‌توانید توجه مشتری ها را در میان هجمه‌ی ریزش اطلاعات جلب کنید. اهمیت ساختن یک فیلم تبلیغاتی معرفی شرکت برای نمایشگاه ها از این جهت اهمیت دارد که میان سیل عظیمی از محصولات مشابه، کدام محصول توجه مشتری را جلب خواهد کرد. جواب آسان است. فیلم تبلیغات حرفه ای!

ما با استفاده از تکنیک های فنی، تخصصی و تجربه‌ی کاری می توانیم، فیلم معرفی شرکت مشتریان را به نحوی اجرایی کنیم که بتواند در کانون توجه مشتریان قرار گیرد. چرا که اصول تبلیغات معرفی، یعنی میخکوب کردن مشتری و کوبیدن میخ اقناع در ضمیر ناخودآگاه مشتریان است.  از این جهت موسسه اپیزود فیلم می‌داند، در کدام محیط با چه شرایطی چه پیغامی را برای مرکز ثقل واقع شدن را برنامه ریزی و عملیاتی کند. اتاق فکر و ایده پردازی ما به منظور هر چه بهتر شدن فیلم‌های تبلیغاتی، ایده های بکر را در اختیار مجریان قرار خواهد داد.

 

ساخت فیلم معرفی شرکت برای سایت

اگر می خواهید سایت خود را معرفی کنید. هیچ چیز بهتر از به تصویر کشیدن توانایی شما در ارائه خدمات و یا کالای شما نیست. آنچه برای هر سربرگ یا هدر هر سایت لازم است، فیلم تبلیغاتی معرفی شرکت است که در همان بدو ورود کاربر به سایت، با سیستم و توانایی شما آشنا میشود. در واقع به تعبیری فیلم تبلیغاتی معرفی شرکت برای سایت شما، قلاب شماست.

اگر در گرفتن کام مشتری در بدو ورود موفق نشوید. یعنی اصلا کاری انجام نداده‌اید و هر مشتری از دست رفته برای برندها یک شکست محسوب میشود. بنابراین فیلم تبلیغاتی معرفی در سایت ها یکی از مهمترین و حیاتی‌ترین کارهایی است که صاحبانشان بایستی در الویت قرار دهند. اگر خود را شو آپ نکنید، دیده نخواهید شد و دیده نشدن نیز یعنی سقوط در کسب و کارهای راکد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
ارسال