ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

 

ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام به معنای ایجاد ویدیوهای کوتاه و جذاب است که برای تبلیغ محصول یا خدمات شما در اینستاگرام استفاده می‌شود. تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام باید جذاب، مختصر و مفید باشد تا به راحتی مخاطبان را جلب کند. در زیر چند نکته برای ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام آورده شده است:

1. مختصر بودن: تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام باید مختصر و کوتاه باشد، زیرا مخاطبان اینستاگرام به ویدیوهای کوتاه و جذاب علاقه دارند.

2. محتوا: محتوای ویدیو باید جذاب و جالب باشد تا به سرعت توجه کاربران را جلب کند. استفاده از صدا، موسیقی، افکت‌های ویدیویی و تصاویر جذاب می‌تواند به افزایش جذابیت ویدیو کمک کند.

3. فرمت: ویدیوهای اینستاگرام باید در فرمت‌های قابل قبول اینستاگرام مانند MP4 باشند.

4. تنظیمات: استفاده از تنظیمات مناسب برای ویدیو مانند نورپردازی مناسب، کادربندی مناسب و کیفیت صدا و تصویر خوب می‌تواند به افزایش کیفیت ویدیو کمک کند.

5. فراخوان به عمل: در تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام، باید یک فراخوان مناسب برای عمل (Call to Action) داشته باشید. این فراخوان می‌تواند شامل دعوت به بازدید سایت، خرید محصول یا ثبت نام در یک رویداد باشد.

6. هماهنگ با استراتژی بازاریابی: تیزر تبلیغاتی باید هماهنگ با استراتژی بازاریابی شما باشد و پیام مناسب را به مخاطبان منتقل کند.

با رعایت این نکات، می‌توانید یک تیزر تبلیغاتی جذاب و مؤثر برای اینستاگرام ایجاد کنید.

موسسه فرهنگی هنری اپیزود فیلم با توجه به نیاز جامعه و در راستای فرهنگ سازی عمومی، شیوه نوین ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام و همچنین معرفی بازار کار و محصول داخلی در صدد دارد شکل جدیدی از ساخت تیزر تبلیغاتی را ارائه دهد که آن تیزر تبلیغاتی اینستاگرام است.

تا حدود ۱۰ سال پیش هیچکس از طوفان اطلاعات در اینترنت و شبکه های اجتماعی خبر نداشت. از آغاز انتشار این شبکه ها و فراگیر شدن آنها (مانند اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و….) امر مهم تبلیغات هم جدا نشدنی از این شبکه های بزرگ و مخاطب محور بود.

اینستاگرام یکی از شبکه های مجازی با پتاسیل بسیار بالا در جهت تبلیغات محصول به شمار میرود. در میان این همه کلیپ و تیزر تبلیغاتی که در شبکه های اجتماعی وجود دارند، نیاز به یک شبکه اجتماعی با پخش مدت زمان کم برای ویدئو و همچنین عکس (که این دو دقیقا نیاز تبلیغات می باشند) احساس میشد.

امروزه با وجود کمبود وقت و بی حوصلگی اقشار مردم و همچنین انفجار اطلاعات در اینستاگرام، ساخت یک تیزر تبلیغاتی جذاب برای ارائه محصول بسیار مهم است که بهترین بستر برای این تیزر تبلیغاتی شبکه پر مخاطب و شلوغ اینستاگرام می باشد. از اینرو با وجود اینستاگرام حتی انسان های کم حوصله و کم وقت حتی شده برای چند ثانیه محصول شما می بینند و این چند ثانیه خود در ناخودآگاه آنها ضبط و ثبت می شود.

پس باید در نظر داشت که ابتدای تیزر تبلیغاتی اینستاگرام باید گیرا باشد تا مخاطب را بسمت خود بکشد که شاید تا انتها تیزر را ببیند و در نهایت یکی از مشتری های شما شود.

شاید به نظر خیلی ها ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام کاری ساده است اما از نظر اهل فن و صاحبان تبلیغات این امر بسیار دشوار و با فکرو اندیشه باید صورت بگیرد زیرا شاید همان تیزر تبلیغاتی برای آن محصول ضد تبلیغ شود. پس برای ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام باید جوانب زیادی را در نظر داشت.

ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

(۱) تهیه سناریو و فکر اصلی تیزر که هم میتواند پیشنهادی از سوی کارفرما باشد و هم توسط تیم نویسندگان  ما مطرح شود. در ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای اینستاگرام بسته به نوع تیزر ( رئال، انیمشین، موشن گرافیک و….) عناصر زیادی دخیل هستند.

(۲) از جمله مهمترین آنها ایده پردازی تیزر تبلیغاتی است. سپس ساخت تیزر است و همچنین یکی از مهمترین مراحل پخش تیزر تبلیغاتی در اینستاگرام است. که خوشبختانه موسسه هنری اپیزود فیلم در این امر بسیار فعال بوده و کانال های بسیاری برای پخش و انتشار در اختیار دارد.

(۳) شرایط و ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام توسط موسسه هنری اپیزود فیلم بدین صورت است که ابتدا مشتریان محترم باید اطلاعات مربوط به محصول، کارخانه، خدمات و…. خود را با کیفیت مورد نظر تیم فنی ما تهیه کنند.

(۴) پس از انجام این کار، تیم هنری اپیزود فیلم با بررسی این اطلاعات و در نشست کاری که با گروه فنی محصول گذاشته می شود، ایده اصلی ساخت تیزر اینستاگرام مطرح و جمع بندی کلی انجام می شود.

(۵) سپس روز فیلمبرداری تعیین شده (اگر تیزر رئال باشد) و کار آغاز می شود. در انتها هم تیزر تیبلیغاتی باید تدوین شده و در ابعاد استاندارد برای اینستاگرام تهیه شود.

(۶) پس از انجام مراحل فوق، بخش مهم کار که همان پخش تیزر تبلیغاتی در کانال های اینستاگرام است، آغاز می شود. این بخش نیاز به سالها تجربه و تخصص در زمینه برند سازی و تبلیغات دارد که تیم هنری اپیزود فیلم با داشتن سالها تجربه در امر تبلیغات در شبکه های اجتماعی به این مهم رسیده است.

با توجه به تجربه گروه هنری اپیزود فیلم این دسته از تیزرهای تبلیغاتی اینستاگرام برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک است که در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و…. بازتاب گسترده و بازخورد مناسبی دارد.

روند حرکتی موسسه هنری اپیزود فیلم بر مبنای یک رویکرد مدیریتی صحیح به نحوی بنا نهاده شده که کلیه فرآیندها با هم افزایی دانش و تجربه بر اساس یک تفکر سیستماتیک، یکسان و هماهنگ پیگیری شوند. بدیهی است تلاش و سرمایه گذاری در این عرصه گسترده با مشکلات و چالش های بسیاری همراه بوده است اما هدف کیفیت برتر و رضایتمندی مشتری بطور مستقیم و غیر مستقیم مهمترین عاملی بوده که فراتر از انگیزه های اقتصادی مدنظر قرار گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
ارسال
پیمایش به بالا