فیلم سینمایی دیوار بزرگ

فیلم سینمایی دیوار بزرگ

فیلم سینمایی دیوار بزرگ

 

فیلم سینمایی “دیوار بزرگ” (به انگلیسی: “The Great Wall”) یک فیلم حماسی و فانتزی به کارگردانی زانگ یمو است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این فیلم تولید مشترکی بین چین و ایالات متحده آمریکا بوده و بازیگرانی معروف همچون مت دیمون، ویلیام دافو، پدرو پاسکال و آندی لاو بازی می‌کنند.

داستان فیلم در زمان دودمان مینگ چین رخ می‌دهد، زمانی که دیوار بزرگ چین در برابر تهاجمات موجوداتی مرموز به نام تاو توانها بنا شده است. داستان به تصویر کشیدن نبرد و یکپارچه‌سازی گروهی از نیروهای چینی به رهبری یک مبارز (با بازی مت دیمون) می‌پردازد که با ورود به یکی از پایگاه‌های نظامی در کنار دیوار بزرگ، متوجه می‌شوند که تهاجمات این موجودات قدرتمند بیشتر از آنچه که تصور می‌کردند است.

فیلم “دیوار بزرگ” با استفاده از جلوه‌های ویژه و تصاویر سینمایی بزرگنمایی شده اقدام به نمایش نبردهای هیجان‌انگیز و موقعیت‌های وسیعی می‌کند. عناصر فانتزی و ماجراجویی نیز بخش مهمی از این فیلم را تشکیل می‌دهند و از زاویه‌های گوناگون به بررسی مسائلی چون همبستگی و یگانگی انسانیت در برابر تهدیدات خارجی می‌پردازد.

در نهایت، “دیوار بزرگ” با ترکیب عناصر متنوع، از جمله اکشن، فانتزی و درام، سعی در ارائه یک تجربه سینمایی گسترده و تماشایی دارد که به نظر برخی منتقدان موفق شده است ولی به عنوان یکی از آثار ماندگار سینمایی محسوب نمی‌شود.

 

فیلم سینمایی دیوار بزرگ یک فیلم علمی تخیلی در ژانر حماسی است.

این فیلم با فروش گیشه 327 میلیون دلاری در سال 2017 یکی از پر فروش ترین فیلم ها در ژانر علمی تخیلی محسوب می شود.

کارگردان این ژانگ ییمو برای می باشد که در سال 2017 توسط کمپانی  Universal Pictures منتشر شد.

موسیقی این فیلم توسط رامین جوادی آهنگسازی شده است.

این فیلم محصول کشورهای آمریکا و چین است که به زبان انگلیسی تهیه شده است و با دوبله بسیار زیبای فارسی می توانید آن را ببینید و دانلود کنید.

داستان این فیلم، درباره دستیابی چندین جاسوس و مزدور اروپایی است که در زمان سفر می کنند و به چین باستان می روند تا اسرار سلاح های گرم آن دوران را کشف کنند اما توسط سربازان چینی دستگیر می شوند….

مطلب ویژه: شما می توانید برای ساخت انواع فیلم های سینمایی در گروه های مختلف داستانی، مستند، پویانمایی، کوتاه و در ژانرهای گوناگون با کیفیت جهانی به ما سفارش دهید.

همچنین برای ساخت انواع فیلم در زمینه های تیزر تبلیغاتی با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
ارسال
پیمایش به بالا