ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی

ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی

مراحل ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی

ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی پروسه ای از تولید سناریو, تصویر و صدا میباشد. ترکیب این سه عامل با هنرهای مختلفی اعم از کارگردانی, نورپردازی, جلوهای بصری زیبا جذابیت کار را افزایش میدهد. همینطور با نگاه جامعی از بازار و مخاطبان هدف و سلیقه روز بینندگان میتوان تاثیر گذاری کمپیت تبلیغاتی یک موشن گرافیک تبلیغاتی را افزایش داد.

چه نرم افزارهایی در ساخت موشن گرافیک مورد استفاده قرار میگیرند

بسته به سبک مورد نظر برای موشن گرافیک نهایی, نرم افزار مختلفی اعم از ویرایشگر صدا و تصویر, نرم افزارهای انیمیشن دو بعدی و سه بعدی مورد استفاده قرار میگیرند. برخی از نرم افزار های پر کاربرد در این زمینه نرم افزار انیمیشن سازی تری دی مکس, نرم افزار افتر افکتز, نرم افزار ویرایش صدا مثل آئودیشن, نرم افزار بلندر, موهو, انیم استودیو, سینما فوردی, پریمیر, مایا و … و دهها نرم افزار دیگر میباشند.

چقدر طول میکشد تا ساخت موشن گرافیک را یاد بگیریم

بسته به سبک و کیفیت خروجی مدنظرتان, به یک بازه زمانی ده روزه تا چند ساله احتیاج دارید, برای ویدیوهای ساده تر ممکن است با یک دوره آموزشی فشرده ده روزه بتوانید نمونه های ساده ای از موشن گرافیک را تولید کنید, ولی در صورتی که بخواهید موشن گرافیک های با کیفیت بالاتر را که ترکیبی از انیمیشن, فیلم, نموردارها, نوشته ها و صدا و موسیقی باشد که به صورت حرفه ای و هنرمندانه کنار هم قرار گرفته اند, نیاز به دورها هی حداقل چند ماهه تا چند ساله دارید, یک راه حل میانبر برای کاهش زمان مورد نیاز برای یادگیری انجام کار با یک تیم است تا فقط بر روی یادگیری بخشی از کار تمرکز کنید و بخشهای دیگر را به اشخاص با تجربه ی دیگر بسپارید

ساخت یک موشن گرافیک تبلیغاتی چقدر زمان میبرد

بسته به سطح کار مورد نظر, تولید یک موشن گرافی ساده میتواند در عرض چند روز به اتمام برسد, در حالی که یک موشن گرافیک یا پویانمایی با کیفیت با اهداف تبلیغاتی گسترده میتواند توسط یک تیم چند نفره به یک زمان چند ماهه احتیاج داشته باشد.

برای تولید یک موشن گرافیک تاثیر گذار میتوانید به جای صرف زمان برای یادگیری آن سفارش تولید آن را به یک مجموعه با تجربه بسپارید, در این رابطه میتوانید مطلب سفارش موشن گرافیک تبلیغاتی را مطالعه بفرمایید که به مسائل مرتبط با سفارش موشن گرافیک میپردازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
ارسال