قیمت موشن گرافیک

قیمت موشن گرافیک تبلیغاتی

قیمت موشن گرافیک تبلیغاتی به چه عواملی بستگی دارد؟ چگونه موشن گرافیک سفارش دهیم و بهترین تکنیک موشن گرافیک تبلیغاتی برای برنامه تبلیغاتی ما چیست؟

امروزه موشن گرافیک بخش عظیمی از تبلیغات و انتقال اطلاعات را در بر میگرید, مجموعه ها, شرکتها و برندها برای نشان دادن اطلاعات و توضیحات مختلف به مخاطبان خود از موشن گرافیک استفاده میکنند, در این پست قصد داریم عوامل تاثیر گذار بر روند و قیمت انواع موشن گرافیک را بررسی کنیم.

انواع موشن گرافیک چیست؟

موشن گرافیک به دامنه متنوعی از تصاویر اینیمشینی و متحرک را شامل میشود, موشن گرافیک میتواند از ساده ترین حالت خود شروع شود که تنها تصاویر و نوشته هایی را به صورت اسلاید به مخاطب نشان دهد, موشن گرافیک میتواند تکنیکهای پیچیده تری از پویانمایی را شامل شود, ترانزیشنهای حرفه ای تر, استفاده از صدا پیشه و دوبلور, استفاده از تکنیکهای مختلف دو بعدی و سه بعدی, بعضا انیمیشنهای ساده کات اوت و نقاشی فریم به فریم, حرفه ای ترین نوع موشن گرافیکها استفاده از انیمیشنهای بسیار روان برای اطلاعات, آمارها, نمودارها, کاراکترها و شخصیتهای انیمیشنی حرفه ای دو بعدی و سه بعدی, استفاده از گوینده حرفه ای صدا و جلوه های بصری بسیار جذاب.

چه عواملی بر قیمت موشن گرافیک تاثیر گذار است؟

موشن گرافیک  تبلیغاتی تولید شده از عوامل مختلفی برای مشخص شدن قیمت تاثیر میپذیرد, به عنوان مثال مدت زمان پویانمایی و زمان کل موشن گرافیک, تعداد شخصیتهای استفاده شده در موشن گرافیک, تعداد لوکیشنهای طراحی شده, تکنیک تولید شده برای شخصیتها که میتواند تصویر ساده, دو بعدی کات اوت, دوبعدی نقاشی دستی, سه بعدی ساده و سه بعدی تخصصی باشد, سنگینی رندر صحنه های و پلانهای موشن گرافیک, استفاده از مو و لباس متحرک و …., جلوه های ویژه ی استفاده شده اعم از شبیه سازی آب, دود, انفجار, استفاده از گوینده و نریتور آماتور یا حرفه ای و یا صداهای معروف, و حتی نحوه تعامل سفارش دهنده و تولید کننده موشن گرافیک میتواند بر قیمت نهایی محصول تاثیر گذار باشد.

سفارش موشن گرافیک را از کجا شروع کنیم؟

مجموعه اپیزود فیلم با تجربه سالها فعالیت تخصصی در زمینه موشن گرافیک, تیزرهای تبلیغاتی و تلویزیونی, میتواند هر نوع نیاز شما را در زمینه سفارش تیزر تبلیغاتی پوشش دهد, کافیست از طریق ارتباط با ما برای مشاوره رایگان در زمینه سناریو, کمپین تبلیغاتی شما و هدف گذاری تولید تیزرشما با ما در ارتباط باشید. ما بهترین و مناسبترین نوع تبلیغات مرتبط با اهداف شما را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
ارسال